Claire op wereldreis

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Benieuwd hoe mijn reis eruit ziet? Kijk bij nieuwe verhalen 'Mijn reis'.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Claire

Reacties

Reacties

Giel

zo jij hebt een flinke to do lijst! ach het is al bijna oktober...

leuke site

Gegroet
Giel

Denis

Ik mis je nu al!!!!!
Zit te denken aan Argentinië...is alweer een tijdje geleden dat ik mijn b-day in de zon gevierd heb :)

x

jollekes

GAAF!! Maak er wat van! Ik zal je gaan volgen hoor moppie! Veel plezier met de voorbereidingen.
Xjollekes

jolanda

Nou wat een wensenlijst, prachtige foto's zeer bijzonder om het straks echt te gaan beleven. Aftellen..... Geniet nu vast van de voorbereidingen.

Zussie

Nou, de voorbereidingen zijn getroffen! Nu een kwestie van aftellen!!
Jammer genoeg zit je niet in Rio de Janeiro met de jaarwisseling. Anders had ik je komen opzoeken.
Geniet van de voorpret en ik zal je volgen tijdens je reis.
x

Nina

Hey lieve Claire...

Ben zwaar jaloers en über trots!

Kus,

Nina

Susanne

Ha vrouwke,

Wauw! Ziet er goed uit joh! Dat stuk in Bolivia en Peru komt me bekend voor hihi. Ben benieuwd of jij dat ook zo geweldig vindt!

x

Meintje

Jeetje, dat is me een gepuzzel geweest! Straks lekker real life genieten! Ik volg alles vanuit, het dan weer koude, Nederland tot in de details. Geniet alvast van de voorpret x

Joop

Ha Claire, Heel gaaf en stoer dat je dit doet. Jil veul succes en plezier. Je zegt wereldreis, maar ik mis toch een belangrijkstukje van de wereld...

http://nispenindevs.wordpress.com/

Groetjes !!!

Rien en Anne

Hoi Claire, wat ga je een fantische tijd tegemoet, heel erg leuk hou ons op de hoogte.
Maar voor je vertrekt moeten zeker elkaar nog eens ontmoeten.

Micha

Hallo Claire. Ziet er behoorlijk indrukwekkend uit, en je bent nog niet eens vertrokken. Super stoer dat je echt je dromen gaat (be)leven. Nu nog aftellen tot het grote avontuur kan beginnen en we het een tijdje zonder je moeten doen (boeoeoee). Ik ga je zeker volgen ;-)

Greetz

charlotte van genk

hee claire! wat gaaf dat je dit gaat doen!
super zeg!
kzal je volgen!
grt charlotte

Lotte

Hej Claire,
Kwam toevallig op jouw site terecht. Gaaf zeg, zo'n wereldreis! Stoere vrouw hoor! Haha!
Ben zelf net terug van 3,5 week Thailand. Erg mooi! Als je nog tips wilt, laat gerust weten!
Heeeeel veel plezier en ik zal zeker af en toe je site even checken om je avonturen te lezen.

gr, Lotte (voorm. buurvrouw ;)..)

Rita

Hee Claire,

Gave site! Alvast super veel plezier met de voorbereidingen. Ik ga je ook zeker volgen!

Groetjes je oud collegaatje Rita

Ronald Snepvangers

Lotto gewonnen, of gewoon een goeie baas, wel gaaf ff zo 3 maanden rond de wereld trekken, heel veel plezier...

Dominique & Marcel

Hi Claire,
Helemaal te gek dat je op reis gaat! Zoals je weet zijn wij ook geweest en hebben we ook alles gezien wat jij ook gaat zien..geloof me, het is te gek!Een absolute aanrader voor IEDEREEN! Je hebt onze site dus als je tips nodig hebt of leuke slaapplekjes; ik kan ze zo met je delen. We hebben nl een lijst bijgehouden van iedere overnachting!Heel veel plezier en GENIET!!!

LINDA

ja ja...nu is het echt heeeel dichtbij je vertrek voor je BIG TRIP!! wat onwijs spannend en gaaf! ik reis met je mee hoor via je site :-)
liefs!!

Henk de Groen

Ik wist dat je hiermee bezig was maar dat het nu al zover was? Gaat wel snel hoor. Maar je gaat een geweldige tijd tegemoet. Ik vind het super gaaf om je op deze manier te blijven volgen, een kans die ik zeker aangrijp. Veel plezier!!!!

inge

Ik ga je volgen hoor meis!!! En ik hoop uiteraard dat je weer heelhuids terug komt....

Patrick Elshof

Leuk, dan kunnen we je volgen op je reis. Ben erg benieuwd hoe je alles ervaart. We praten in ieder geval even bij in Siem Reap. Het programma voor maandag is al gemaakt.

Daniela

Hoi Claire,

Gezellig dat je even langskomt, kun je eindelijk kennis maken met die 59 Cambodjaanse boefjes op mijn project. Tot snel!

Ricus Tiekstra

Hoi Claire,

Ik wens je een hele goede reis toe en een fantastische tijd. Je komt 'anders' terug heb ik wel eens gehoord.

Ricus

Andere Claire

Wow, nu is het bijna zover!!!!

Morgen ga je aan je grote trip beginnen. Vandaag vast een beetje rare maar leuke dag.

Maar het wordt vast helemaal super, je reist dan wel alleen maar ik weet uit ervaring dat je zelden alleen bent.
Ik wens je een geweldige trip toe met veel leuke ontmoetingen en veel bijzondere momenten.

Take Care!!
Claire Farla

tante joke en ome ad

Hoi Claire wij willen jouw een super leuke reis toe wensen.
geniet van de mooie dingen die je vast gaat meemaken;en de spannende dingen als je alleen reist.
veel succes en we blijven je volgen groetjes liefs ons

ma

hoi meisje ik probeer het nog een keer je zit nu in de lucht dus ik weet niet wanneer jij dit berichtje leest we vonden het allemaal leuk dat we je uitgezwaait hebben ik heb nog snel frietjes gekocht die we in de trein opgegeten hebben nog een dikke knuffel liefs ma en pa

Jiske

Hoi Claire, je bent er (aan begonnen)...stoer hoor!! Ik hoop dat je de eerste cultuurshok al enigszins hebt verwerkt en dat Bangkok een mooi en indrukwekkend tafereel is. Spannend. Ik vind het heel leuk om je te volgen via je site. Geniet ze en ik hoop dat alles goed gaat voor/met je. XX Jiske

Carl Samuels

"De werkelijke ontdekkingsreis is niet het ontdekken van nieuwe landschappen, maar het bekijken van de wereld met nieuwe ogen". Calire ik weet zeker dat je, met nieuwe ogen terugkomt.

Carl Samuels

Sorry "Claire" i.p.v. "Calire". Op deze eerste werkdag zonder jou zijn we een beetje van slag.

Isa en Stan

Claire, ik mis je nu al. Ik wil graag naar je toe, maar dat kan nu helaas niet. X Stan

Ik mis je heel erg. 1000 kusjes Isa

Micha

Hoi liefje,
Was bijzonder lekker wakker worden zo.
Fijn om je te horen en te zien (hihihihi).
Be cool !

natas

Hoi stoere nicht, Ik hoop dat je een goede reis achter de rug hebt en dat Bangkok je toe nu toe goed bevalt!! Ik ga je volgen hier!

Liefs Natas

Isabel

Geniet van deze schitterende reis!! Ik blijf je hier volgen.

Groet Isabel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!